Κατηγορίες Αριστείων

Τα Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing, αποτελούν θεσμό που εισήγαγε το 2006 η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), ο οποίος αντανακλά και εκπροσωπεί τις υψηλές αξίες και αρχές της επαγγελματικής δράσης της φαρμακευτικής βιομηχανίας. Το marketing και οι πρακτικές του διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στις κοινωνίες, συμβάλλοντας στη διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στις θεραπείες και εξασφαλίζοντας την ορθή και ενδεδειγμένη χρήση των φαρμάκων.

Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της υγείας βρέθηκε πολλές φορές μπροστά  σε ραγδαίες αλλαγές και τεράστιες προκλήσεις. Στο πλαίσιο αυτού του διαρκώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, ένα νέο, καινοτόμο και δημιουργικό μοντέλο στρατηγικής ήρθε στην επιφάνεια, προκειμένου αφενός να συμβάλει στη βελτίωση της φροντίδας της υγείας των ασθενών και αφετέρου να προσδώσει επιπρόσθετη αξία, τόσο στους Επιστήμονες Υγείας όσο και στους φορείς αποζημίωσης.

Τα Αριστεία 2014-2015 εναρμονισμένα με τις πρόσφατες αλλαγές του τομέα της υγείας, αναγνωρίζουν και προωθούν την αριστεία, τις βέλτιστες πρακτικές και την καινοτομία.

Στόχος των Αριστείων 2014-2015 είναι…

1. Να αναγνωρίσει, να επιβραβεύσει και να ενθαρρύνει την υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, τόσο στην αγορά του φαρμάκου όσο και στα προϊόντα φροντίδας υγείας.

2. Να υπογραμμίσει την αξία της αποτελεσματικής στρατηγικής marketing, η οποία:

  • Βελτιώνει τα δεδομένα κλινικής πρακτικής.
  • Βελτιώνει την παροχή υγειονομικής περίθαλψης.
  • Βελτιώνει την πρόσβαση σε θεραπείες και υπηρεσίες  υγείας.
  • Βελτιώνει την πρόσληψη της θεραπείας.
  • Βελτιώνει  την τήρηση και συμμόρφωση της θεραπείας.
  • Βελτιώνει τον συντονισμό και την παροχή  των υπηρεσιών.
  • Βελτιστοποιεί τα θεραπευτικά αποτελέσματα.

3. Να εντοπίσει και να αναγνωρίσει το ταλέντο (πίσω από επαγγελματικές πρακτικές) τόσο σε επίπεδο εταιρειών όσο και σε επίπεδο στελεχών.

4. Να δημιουργήσει ένα περιβάλλον στο οποίο η επιτυχία εκτιμάται από τον κλάδο, συμβάλλοντας στη δημιουργική άμιλλα.

Κατηγορίες Αριστείων 2014-2015

  • Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος
  • Καλύτερη Καμπάνια Franchise / Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος
  • Καλύτερη Καμπάνια Μη Υποχρεωτικώς Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων  (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.)
  • Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης / Ευαισθητοποίησης Κοινού

Χορηγοί

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
sfee
pef
ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
aegate
apc
aqurance
avis
ims
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
4health
afea
atc
ballas
bioaxess
caladino
conrgess
cosmote
doto
era
funpromotion
get2work
gmg
golden travel
ideasprint
imop
just
leap
mabico
margaritidis
medimark
mendor
metronanalysis
mrt
osfe
pangraph
pharmacy management
update
whitead
zeincro
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
capital
health daily
healthmag
healthreport
healthview
iatronet
life2day
onmed
pharmacy management
mednutrition
the doctor
weekinews
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
non stop
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
conferience
ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
phocus
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
astellas
elpen
novo
sanofi
abbvie
angelini
bayer
boehringer
chiesi
csl
ferring
galenica
genesis
gsk
janssen
menarini
merck
msd
mylan
novartis
lilly
pfizer
pharmathen
roche
takeda
ucb
vianex
winmedica

Συνέδριο

Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί κορυφαία διοργάνωση που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας.

 

 

 

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε:

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 6753159
  2106753150
  Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό