1η Ημέρα

Στρογγυλό τραπέζι 1: Ο δρόμος προς την ασθενοκεντρικότητα

Στο Τραπέζι αυτό θα γίνει μία σφαιρική παρουσίαση της έννοιας της ασθενο-κεντρικότητας, με την ανάπτυξη θέσεων, προσδοκιών και προβληματισμών των ασθενών, των ιατρών και των εκπροσώπων της φαρμακοβιομηχανίας γύρω από τη θεραπευτική αντιμετώπιση των παθολογικών καταστάσεων. Ασθενείς και ιατροί θα αναφερθούν στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους από τις διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές, ενώ οι φαρμακευτικές εταιρείες θα παρουσιάσουν τη δική τους αντίληψη για την ασθενοκεντρικότητα και πώς αυτή επηρεάζει – εάν επηρεάζει – το marketing και την επιχείρηση γενικότερα.

Βασικά θέματα προς συζήτηση:

  • Ο ρόλος του ασθενούς στη διαδικασία λήψης των θεραπευτικών αποφάσεων
  • Ο βαθμός πληροφόρησης του σχετικά με τη νόσο του και τις διαθέσιμες θεραπευτικές επιλογές
  • Η σημασία της επικοινωνίας ασθενούς  - ιατρού κατά τη θεραπευτική διαδικασία, αλλά και η οπτική γωνία του ιατρού σχετικά με την παροχή της πληροφόρησης και την αξιοποίησή της από τον ασθενή.

Επιπλέον θα δοθεί έμφαση  στις  στρατηγικές και τις τακτικές που πρέπει να υιοθετήσει ο κλάδος της φαρμακοβιομηχανίας, προκειμένου να εφαρμόσει την ασθενοκεντρική αντίληψη στην πράξη και στα πολλαπλά οφέλη που μπορεί να επιφέρει αυτή η εφαρμογή στην έκβαση της θεραπευτικής διαδικασίας.

Στρογγυλό τραπέζι 2: Τα δεδομένα καθημερινής κλινικής πρακτικής (RWE- Real World Evidence) και η αξιοποίησή τους από τους ενδιαφερόμενους φορείς

Στόχος του τραπεζιού είναι να αναδείξει τη μεγάλη σημασία που έχει η αξιολόγηση των δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής (RWE, Real World Evidence) για τη διαμόρφωση της στρατηγικής προώθησης των φαρμακευτικών προϊόντων καθώς και την αξιοποίησή τους από ενδιαφερόμενους φορείς (Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, Φαρμακοβιομηχανία, Ρυθμιστικές Αρχές).

Βασικά θέματα προς συζήτηση:

  • Οι σχετικοί ορισμοί και το ρυθμιστικό πλαίσιο
  • Ο ρόλος των δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής στην έγκαιρη και μακροχρόνια πρόσβαση των φαρμακευτικών προϊόντων στην αγορά
  • Ο ρόλος των δεδομένων αυτών στη διαμόρφωση της στρατηγικής προώθησης των προϊόντων.

Επιπλέον θα δοθεί έμφαση στην ανάγκη ανάληψης νέων ρόλων στο χώρο του φαρμακευτικού marketing, με στόχο τη δημιουργία και την αξιοποίηση νέων δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής.

Χορηγοί

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
sfee
pef
ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
aegate
apc
aqurance
avis
ims
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
4health
afea
atc
ballas
bioaxess
caladino
conrgess
cosmote
doto
era
funpromotion
get2work
gmg
golden travel
ideasprint
imop
just
leap
mabico
margaritidis
medimark
mendor
metronanalysis
mrt
osfe
pangraph
pharmacy management
update
whitead
zeincro
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
capital
health daily
healthmag
healthreport
healthview
iatronet
life2day
onmed
pharmacy management
mednutrition
the doctor
weekinews
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
non stop
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
conferience
ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
phocus
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
astellas
elpen
novo
sanofi
abbvie
angelini
bayer
boehringer
chiesi
csl
ferring
galenica
genesis
gsk
janssen
menarini
merck
msd
mylan
novartis
lilly
pfizer
pharmathen
roche
takeda
ucb
vianex
winmedica

Συνέδριο

Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί κορυφαία διοργάνωση που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας.

 

 

 

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε:

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 6753159
  2106753150
  Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό