3η Ημέρα

Στρογγυλό τραπέζι 5: Marketing & Field activity σήμερα / αύριο

Στόχος του Τραπεζιού είναι η παρουσίαση της σύγχρονης πραγματικότητας στον τομέα της ιατρικής ενημέρωσης. Μέσα από τη συζήτηση θα αναδειχθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τις εξελίξεις στην ιατρική ενημέρωση, οι αντιστάσεις των επαγγελματιών υγείας απέναντι στην ιατρική επίσκεψη, αλλά και η αντίδραση της φαρμακοβιομηχανίας σε αυτές τις αντιστάσεις. Ο τομέας της ιατρικής επίσκεψης αλλάζει και αυτό δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τα στελέχη πωλήσεων και τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις γενικότερα. Η ασθενο-κεντρικότητα, η αναβάθμιση του ρόλου των φαρμακοποιών, η νέα ψηφιακή εποχή  και η χρήση ΜΚΔ διαμορφώνουν μια νέα πραγματικότητα για το φαρμακευτικό marketing, στην οποία οι ιατρικοί επισκέπτες καλούνται να προσαρμοστούν άμεσα.

Θα εξεταστεί επίσης κατά πόσο η παραδοσιακή διαδικασία marketing και ιατρικής ενημέρωσης εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική ή αν απαιτείται η ανάληψη νέων ρόλων και δεξιοτήτων από τους επιστημονικούς συνεργάτες και αλλαγή των στρατηγικών προτεραιοτήτων marketing εκ μέρους των φαρμακευτικών εταιρειών.

Η αποτελεσματική διοίκηση και λειτουργία του sales force και marketing είναι μια δύσκολη πρόκληση για τις φαρμακευτικές εταιρείες. Τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας παρέχουν στους επισκέπτες υγείας τη δυνατότητα να βελτιώσουν την παρουσίαση των προϊόντων και συμβάλλουν στο σχεδιασμό ενός νέου, περισσότερο ασθενο-κεντρικού, μοντέλου προώθησης των προϊόντων.

Βασικά θέματα προς συζήτηση:

  • Οι εξελίξεις στον τομέα της ιατρικής ενημέρωσης
  • Οι πιθανές αντιστάσεις των επαγγελματιών υγείας στην ιατρική επίσκεψη και πώς αυτές  επηρεάζουν τη λειτουργία του sales force
  • Οι ευκαιρίες που διαφαίνονται υπό το φως των νέων δεδομένων
  • Η νέα εικόνα της Διαχείρισης των Πελατειακών Σχέσεων

Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση:

  • Στα νέα μοντέλα οργάνωσης των τμημάτων πωλήσεων και marketing  των φαρμακευτικών επιχειρήσεων
  • Στην υιοθέτηση των σύγχρονων εργαλείων και καινοτόμων πρακτικών προώθησης των φαρμακευτικών προϊόντων
  • Στην επιμόρφωση των στελεχών marketing και στην απόκτηση νέων δεξιοτήτων που θα εξασφαλίζουν την επιτυχία του νέου μοντέλου ιατρικής ενημέρωσης που έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται

Χορηγοί

ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
sfee
pef
ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
aegate
apc
aqurance
avis
ims
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
4health
afea
atc
ballas
bioaxess
caladino
conrgess
cosmote
doto
era
funpromotion
get2work
gmg
golden travel
ideasprint
imop
just
leap
mabico
margaritidis
medimark
mendor
metronanalysis
mrt
osfe
pangraph
pharmacy management
update
whitead
zeincro
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
capital
health daily
healthmag
healthreport
healthview
iatronet
life2day
onmed
pharmacy management
mednutrition
the doctor
weekinews
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
non stop
ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
conferience
ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
phocus
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
astellas
elpen
novo
sanofi
abbvie
angelini
bayer
boehringer
chiesi
csl
ferring
galenica
genesis
gsk
janssen
menarini
merck
msd
mylan
novartis
lilly
pfizer
pharmathen
roche
takeda
ucb
vianex
winmedica

Συνέδριο

Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί κορυφαία διοργάνωση που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας.

 

 

 

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε:

  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  210 6753159
  2106753150
  Τζαβέλα 42Β, Νέο Ψυχικό